Wyposażenie biura

Organizując przestrzeń pracy, warto zainwestować w rozwiązania funkcjonalne i sprawdzone, dzięki którym praca biurowa przebiega szybko i wydajnie. W tym celu stworzyliśmy specjalną ofertę obejmującą praktyczne wyposażenie biura. Jest to szereg produktów, które znacznie poprawiają komfort pracy. A co istotne, robią to na wielu polach i są przy tym trwałe oraz wytrzymałe, co sprawia, że będą służyć bardzo długo. 

Oferujemy zarówno tradycyjne artykuły biurowe, takie jak organizery biurowe, stojaki na wizytówki i dokumenty czy tablice informacyjne, jak i akcesoria biurowe służące do płynnej komunikacji między pracownikami, w tym również do sprawnego porozumiewania się pomiędzy pracownikami przedsiębiorstwa i klientami czy partnerami biznesowymi. Do tego celu przeznaczone są np. tabliczki przydrzwiowe, identyfikatory oraz gabloty ogłoszeniowe i tablice informacyjne.


Kolorowy identyfikator

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

Z 6,12 zł bez VAT (7,53 zł z VAT)

Zestaw koszy do segregacji

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

Z 352,69 zł bez VAT (433,81 zł z VAT)

Identyfikator magnetyczny

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

13,46 zł bez VAT (16,56 zł z VAT)

Identyfikator z agrafką

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

3,18 zł bez VAT (3,91 zł z VAT)

Identyfikator z agrafką - zaokrąglony

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

4,34 zł bez VAT (5,34 zł z VAT)

Folia do pisania

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

Z 15 zł bez VAT (18,45 zł z VAT)

Naścienny wieszak Design

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

Z 34,37 zł bez VAT (42,28 zł z VAT)

Naścienny wieszak Mini

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

Z 17,98 zł bez VAT (22,12 zł z VAT)

Okrągły wieszak naścienny

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

Z 15,83 zł bez VAT (19,47 zł z VAT)

Wieszak naścienny Multi

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

Z 79,29 zł bez VAT (97,53 zł z VAT)

Wolnostojący wieszak Classic

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

Z 444,65 zł bez VAT (546,92 zł z VAT)

Uchwyt do telefonów i tabletów

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

Z 35,59 zł bez VAT (43,78 zł z VAT)

Zamykany uchwyt do tabletów

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

Z 654,50 zł 458,15 zł bez VAT (563,52 zł z VAT)

Organizer biurowy

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

185,71 zł 130 zł bez VAT (159,90 zł z VAT)

Memo Board

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

Z 74,78 zł bez VAT (91,98 zł z VAT)

Stojak na parasole

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

Z 527,09 zł bez VAT (648,32 zł z VAT)

Stojak na parasole Mini

Dostępny w magazynie
Dostarczamy we Wtorek 14.07.

Z 198,22 zł bez VAT (243,81 zł z VAT)

Tabliczka przydrzwiowa z systemem przesuwanym

W produkcji
Dostarczamy w Środa 15.07.

59,94 zł bez VAT (73,73 zł z VAT)

Ładowanie kolejnych produktów
Wyświetlono od 1 do 18 z 18 (1 Stron)

Elegancki i funkcjonalny sprzęt biurowy

Stawiając na rozwiązania, które charakteryzują się wysoką funkcjonalnością, nie zapomnieliśmy o prezentacji oferowanych produktów. Przestrzeń biurowa to również miejsce, w którym należy zachować harmonię pomiędzy użytecznością a wyglądem i jakością wykonania wyposażenia biurowego.

Dlatego oferowany przez nas sprzęt biurowy jest nie tylko praktyczny, ale również elegancki i wykonany z dbałością o najmniejsze detale. Dzięki temu umożliwia on sprawną organizację pracy,  a przy tym świetnie się prezentuje. Estetyka wykonania wyposażenia biurowego ma znaczenie zarówno dla komfortu pracy samych pracowników, jak i dla wizerunku całego przedsiębiorstwa.

Dobrej jakości sprzęt biurowy to oznaka dbałości firmy o każdy aspekt jej funkcjonowania. Solidne i nowoczesne organizery biurowe, eleganckie gabloty informacyjne, praktyczne flipcharty czy oryginalne rozwiązania, takie jak kredowe folie do pisania, są oznaką profesjonalizmu, który jest obecny nie tylko w kwestii usługowej czy produkcyjnej przedsiębiorstwa, ale także na szczeblu administracyjnym.

Artykuły biurowe – identyfikatory i ścienne systemy oznakowań

Prawidłowe funkcjonowanie przestrzeni pracowniczych, w których wykonuje się szeroko pojęte prace administracyjne, zapewnia nie tylko tradycyjne wyposażenie biurowe, ale również takie akcesoria jak: identyfikatory i ścienne systemy oznakowań. Identyfikatory ułatwiają komunikację personalną – zwłaszcza w firmach, w których mamy do czynienia z dużą liczbą pracowników.

Oferujemy identyfikatory kolorowe, identyfikatory z agrafką oraz identyfikatory magnetyczne. Natomiast dostępne ścienne systemy oznakowań, które pozwalają na płynne i wygodne poruszanie się po kompleksie biurowym i odnalezienie np. toalety, schodów, windy, konkretnego działu czy pokoju, charakteryzują się ciekawym designem i prostym montażem – na ścianach albo drzwiach.

Sprzęt i artykuły biurowe dostępne w ofercie Jansen Display to produkty, które sprawnie organizują pracę biurową, czyniąc ją bardziej wydajną i przyjemniejszą. Wyposażenie wykonane jest z wysokiej jakości materiałów.

Obok produktów Jansen Display, posiadamy również wyposażenie biurowe cenionej marki SCRITTO, na które składają się m.in.: gabloty z przesuwnymi drzwiami, tablice suchościeralne, informacyjne tablice filcowe i korkowe, flipcharty czy wypukłe systemy informacyjne. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą artykułów biurowych. Przy większych zakupach można liczyć na atrakcyjne rabaty.