Reklamacje

Formularz reklamacyjny - skorzystaj z wersji  online

Zamówiony  towar nie spełnia Twoich oczekiwań, jest uszkodzony lub reklamujesz zamówienie z innych powodów? Przepraszamy za zaistniałą sytuację i chętnie pomożemy ją rozwiązać. Przygotowaliśmy formularz reklamacyjny online, aby jak najszybciej obsłużyć zgłoszenie. Proszę wypełnić wszystkie niezbędne informacje w formularzu, a nasz zespół zajmie się resztą.



FORMULARZ REKLAMACYJNY ONLINE


 Skorzystaj z naszego formularza reklamacyjnego online lub napisz maila na adres info@grapa-systems.pl . Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, wyślemy odpowiedź zwrotną potwierdzającą przyjęcie reklamacji oraz dokładne instrukcje jak dokonać zwrotu.

Zwrot towaru:

Towar musi być w nienaruszonym stanie, nadającym się do ponownej sprzedaży. Produkt należy odesłać w oryginalnym opakowaniu. Tylko w takim przypadku zwrócimy Ci pełną cenę towaru.

Zapakuj towar ostrożnie, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu. Najlepiej wykorzystaj oryginalne opakowanie i pozostałe elementy, w które był zapakowany towar w chwili kiedy do Ciebie dojechał.


Koniecznie obejrzyj towar przy kurierze!!!

Oceń stan opakowania – jeżeli widoczne są ślady uszkodzenia: zgniecenia, rozdarcia, dziury, jeżeli część towaru wystaje z opakowania. Należy przyjąć towar i od razu z kurierem sporządzić protokół szkody. Jeżeli kurier nie posiada przy sobie protokołu, jak najszybciej skontaktuj się z Nami – wyślemy do Ciebie kuriera z protokołem. Zrób koniecznie zdjęcia przesyłki, jeżeli istnieje taka możliwość również zawartości paczki.

Jeżeli nie przyjmiesz przesyłki, koniecznie podaj powód swojej decyzji na protokole/potwierdzeniu od kuriera.

We wszystkich przypadkach skorzystaj z formularza reklamacyjnego online.